Pilutta dig!

Vilken underbar dag! Solen skiner jag jag sitter inne och jobbar för fulla muggar i skolan -_- Om man bortser från att jag tar mig tid till att skriva ett nytt blogginlägg. Allt sket sig igår när jag skulle skriva ett blogginlägg. Men ger det en ny chans idag.

Snart är det hamburgare till lunch eller "hambujajaja" som jag sa när jag var liten xD Hade skolmaten varit mer värd och näringsrik kanske jag skulle ändra uppfattning och faktist tycka att skolmaten smakar något =O Saksamma det är bara att gilla läget. När jag har slutat blir det dra till gymmet med min älskling =) Det var ett jävla bra tag sen vi var där nu. Min fruktansvärda mördarslinga som jag har börjat jogga ska jag försöka utnyttja varannan dag =) Resten av dagarna blir det gymma. Till sommaren ska jag väga 56 ^^ 3 kg lättare!

Igår var jag och älskling på stan. Var där från att de öppnade tills det att de stängde. Älskling köpte ett par skitsnygga skor som han ska ha på studenten. Fan, ingen kommer vara snyggare än min älskling den 12 juni ;) När ni ser han kan ni alltid tänka. Honom ska jag inte röra, ska inte ens tänka tanken på att vilja ha honom för han är min =D Bara min! Sedan bjöd han mig på en sub way macka =) Det var gott! Tanken var att jag skulle bjuda han sen på Inter pool. Men nej nej det sket sig. Åkte hem istället och käkade kyckling med ris och brunsås ;) Själv köpte jag en väldigt praktisk och liten borste med spegel. Vad hade inte kunnat vara bättre för mig? Sedan fick älskling mig att testa att par skor. Jag tvekade en aning. Med andra ord så köpte jag dom. Hur snygga som helst! Om det inte hade varit för min älskling hade jag gått miste om ett par snygga skor! Jag omkring 25 par skor nu, hehe.

Nu ska jag arbeta vidare på mitt visitkort i skolan och sedan printa ut det =) Slänger upp en bild på mina fräsiga sommarskor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0