Trött, hungrig men glad =O

För att vara så fruktansvärt trött och hungrig är jag ovanligt glad. I vanlga fall skulle jag tjura sönder för allt och bete mig som ett as. Just nu väntar jag och Milla på att Johan ska komma till skolan. Sen blir det att vi pallrar oss iväg till den "bedorande" skolmatsalen! (Inget överdriv alls) Men som sagt var ska det bli gott med käk eftersom min mage vrider sig åt alla håll och kanter och låter som ett jävla åskväder...

Sitter i skolan för övrigt och har precis haft en rolig lektion. Programhantering =) Där skulle vi göra en broschyr åt något företag här på Sörby Urfjäll. Så ut gick jag och Milla med kameran och tog tusen bilder. Undra om det var på oss eller Sörby Urfjäll vi skulle knäppa på?! xD Slänger upp en bild på mig och Milla på fotofärd genom det tragiskt iskalla Sörby!

Efter skolan blir det runa till gymmet. Sen klockan 17:00 har jag utvecklingssamtal. Önska mig lycka till. Efter samtallet ska Johan följa med mig hem. Mina kläder från Halens har äntligen kommit! Slänger upp bilder på det jag beställde. Ni andra kan ju förtsätta leva livet från det att ni började läsa igenom detta inlägg.


 

Kommentarer
Postat av: emilia

hahah, roligt att typ 70% av bilderna var på oss och bara 2 blev bra :'D

2009-04-21 @ 16:26:48
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/
Postat av: emilia

MEN UPPDATERA UNGE :D

2009-04-24 @ 12:53:30
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0