Jaoo

Jag behöver uppehållas. Någon måste prata med mig. Ett ämne som är kul. Sånt där busigt som man kan prata hur länge som helst om.

Andra tankar bjuder in sig själv och jag har för tillfället låst in mig på muggen. Varför? Jo för här har vi speglar och golvvärme. Jag spenderar säkert nån timme om dagen inne på toa. Jag, min musik och den andra världen IT IS.

Av någon anledning kan jag koppla av bäst här? Det gäller i alla lägen. När jag haft viktiga prov i skolan har jag lagt mig på toagolvet och pluggat. Rummet där folk vanligtvis bara gör en sak, spolar och går ut därifrån. Haha. Jag sätter mig inte här om det luktar helvete dock (anmärkningsvärt).

Folk därutanför lär ju tro att min mage suger. Emma vet att jag går in hit och lyssnar på musik ibland men de andra vet ju inte. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0