Husmor!

Nu har jag hamnat i en sån där träningsfas då jag gladeligen gör allt för att gå ner i vikt. Måste ner dessa kilon nu...

Därför har jag gjort det man kan göra här hemma. Städa. Gratis träning. Har dammsugit hela övervåningen grundligt. Tänkte skura golven men hittade ingen mopp. Renbättat, städat rummet mitt som nu mera är det nya vardagsrummet för allmänheten och roffat ihop tvätten som ska in i maskinen.

När Anton kommer hem blir det ladda inför ett tufft MMA pass på gymmet. Har ännu inte gått på något sånt då annat kommit ivägen. Men idag så!!!

Vi var och köpte ett ljud så man kan spela hög musik i fredags och det är mitt nya liv. Love it! Nu kika på jobbfronten och tagga till!

Bjuder på en bild på mig och Nadja. Ungefär så jag känner mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0