Break a leg.

Imorgon ska jag ge mig ut på min första skola helt själv och fota. Minst tre gånger om dagen har jag varit med om att något av det tekniska strulat. Det är väl mest det jag är orolig inför morgondagen.
 
Alldeles nyss ringde Fredde. Han har kommit fram och gjort sig hemmastadd i sin nya lägenhet. Än så länge verkar allt soft. Han har dessutom Wifi på rummet vilket gör att vi kan face-tima varje dag! Bättre än inget men fortfarande inte bra! Han ska ju vara här, med mig...
 
Är glad att se han tagit detta steg. Det betyder mycket för han. Nu krävs det bara några steg till för att våga lämna det gamla, det dåliga. Jag vet att det här är en riktigt bra start. Lycka till där borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0