Redan som barn serröNI!

Jag tror att vi flesta lyssnade på Smurfarna när vi var små. Jag hade alla skivorna men fastnade brutalt hårt för en låt. Redan då var det "Drängarna- om du vill bli min fru" fast i barnstuk som gällde. Nu älskar jag båda lika mycket, haha! Jag var så besatt av denna låt att när jag var 13-14 år baserade jag en kärleksdikt åt någon av mina föredettingar på just denna.

"Om du vill bli min man
kan jag ta dig så gott jag kan
och om du inte vill
försöker jag en gång till"

HAHAHA :'D Pinsamt men sant... Efter några timmar beslöt vi oss för att bli tsm på msn "LOL". Det varade i en vecka varav varje dag var av full otrohet!!

Man tackar gudarna för att jag har det lite mer lämpligt idag! Love my Freddy-fredd♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0