Jag är fast

Min mamma avgudar mig när jag öppnar en bok med vilja. Jag tycker det kan vara kul att läsa någon sida ibland för att fylla ut tiden och med detta menar jag att det kan ta upp till ett år för mig att läsa klart en bok på 250 sidor.

Förra veckan öppnade jag en bok som inte går att stänga. Jag drömmer om den, jag lever i den, jag är bästis med huvudkaraktären. Jag till och med upplever allt i boken som om det vore på riktigt.

Har snart läst ut den. 350 sidor tror jag det är. Dessutom är detta bok 1/5 Åååå dessa möjligheter dyker kanske bara upp en gång i livet. Att få ändra sin livsstil helt. Till att helt enkelt bara sitta i stilla ro och läsa. Mina ögon ska få ploga sig igenom flera rader text.

AHFASTNÄ! Men jag är glad över att jag hittat den här serien!

Så här ser första boken ut!

BRB, bad+bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0