Hei

Som jag har skrattat. Nog för att min humor inte är riktigt klok men gårdagen gjorde mitt liv!

Började med att jag och Nadja spontanbesökte Skalleman och hans vän. Där va det fotboll på tv:n i högsta hugg och jag hatade livet då jag inte ser någon mening med att titta på en boll som far hit och dit. För att göra det bästa av situationen körde jag och Nadja en lek då den som kunde komma på flest godissorter vann. Jag förlorade -.-

Vidare till sjömanskyrkan där Gille jobbade. Där var det ett skitgött gäng som vet vad Ollehumor går ut på! Vi tävlade i pilkastning, tittade på tv och spelade vändtia. Alla sjuka kommentarer och trötthetsglädjen som var i rummet där och då är obeskrivlig.

Detta görs helt klart om en annan gång, så de så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0