JÄVLA SKIT ASSÅ

Igår när jag skulle gå till busshållplatsen var det något som inte ville mig väl. När jag väl var framme och stod och väntade på bussen inser jag att jag har glömt att ta med mig min matlåda till jobbet, runa allt vad jag hade hem och hämtade den...

Tillbaka på busshållplatsen "ännu inte missat bussen som tur var" så hittar jag inte mina nycklar... LOL! Springer hem IGEN som aldrig förr och ser att dom sitter kvar i dörren.

Tillbaka ännu en gång vid busshållplatsen, helt svettig och slut efter allt springande så sätter jag mig ner på bänken och väntar på nästa buss eftersom jag nu hade missat den andra..

Till all min glädje efter 10 minuters väntan ser jag hur bussen kommer, jag ställer mig upp och ska se till att börja gå ut från busskuren tills det tar tvärstopp. WHAT?! Min jacka satt fast i bänken och eftersom jag inte kunde ta mig ut från busskuren åkte bussen förbi mig..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0