ÄLSKA PRAKTIK!

Hur jäva bra praktik har inte jag egentligen? :O Igår "första dagen" fick jag träffa allt från en kändis från Los Angeles till vår egen glamourprinsessa Babsan!

Idag har jag till en början följt med på 2 simpla uppdrag. Bland annat att en cirkusprovning ska vara imorgon på Maxim och har även gjort en intervju med en äldre man om hans egen pappa "va världskänd i konstvärlden för 40 år sen innan han dog".

Avslutningsvis skulle vi göra ett reportage om en ny skönhetssalong som öppnat i Gävle! Vem fick bli kunden som tidningen tog en massa kort på om det inte var jag själv?! Så hamnar i tidningen imorgon med nynoppade ögonbryn♥


Oooh yeee ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0