Uppdatering

Varit i Göteborg i tre dagar. Askul! Är hemma i Gävle fram tills lördag då jag åker till världens största crusing! Har inte något internet hemma heller så jag tror jag går under..

Idag har varit den mest spårade dag i mitt liv. Underdrev en aning. När man har minst tid i världen har gud kommit på att han alltid ska jävlas. På väg till jobbet gick cykeln sönder och jag hade 10 minuter på mig att ta mig till jobbet. Som räddaren i nöden akutstannar en polisbil vid mig och försöker hjälpa mig med mina problem. Jag cyklar mig svettig men kommer bara till Gävle busstation då kedjan går av. Då fick jag en uppenbarelse av Gud att jag lider av lollighet -_- Kommer för sent till jobbet givetvis och det ger ju ett superbra intryck. Nu ska jag jobba vidare och hoppas på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0