Jonas fes..

Jag har varit utan internet sen i lördags eftersom att våran rauter totaldog.. När jag kom hem idag efter en jobbig dag på min nya praktik plats (återkommer till den informationen snart). När jag väl var hemma såg jag hur någon hade återupplivat den "weeehoo" och då frågade jag Jonas vad han hade gjort för att få den fungera.

Hade jag förväntat mig ett moget svar....NE. Han fes på den så börja den fungera ^^

Min nya praktik plats är iaf Bikbok i Gävle. Väldigt trevlig personal and I´m home! Har packat upp kanske världens snyggaste vara idag som kommer bli en nyhet om ca 2 veckor. Vad det är får ni se då. Happy face ♥


Kommentarer
Postat av: Natta Jones - Mindfuck!

Hehe så gör vi här hemma också om saker inte fungerar! :D

2010-02-10 @ 00:48:52
URL: http://nattajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0