Vilken start

Inget mer sola, värmen försvinner och kylan kommer att våldta Sverige! Hösten är här och vi är så illa tvungen att välkomna den.

Mitt glada humör ligger nästan minus på gladhetsskalan då jag gått och blivit lite halvsjuk. Tröttheten har slagit revir i min kropp och det enda jag suktar efter är en gosig säng som kan bota min trötthet.

Man måste helt enkelt göra det bästa av situationen så därför har jag placerat mig ute på baksidan med datorn och Svea. Frisk luft, härliga vindar och ett roande program på tv 4 play!




Kommentarer
Postat av: Ida

HAhah är du rolig elr? Det är fucking 20 grader säkert och du plockar fram en bild på adventsljus?! x)

2010-08-22 @ 14:35:31
URL: http://iidsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0