A day to remember

Tiden har gått väldigt fort, med andra ord så är det hela 9 månader med mig och Johan idag <3 En underbar kille som vet vad jag uppskattar!

Idag hade vi bara en lektion. Läste lite betygskriterier fram till rasten. Slängde en hastig blick på Milla och förstod att jag skulle titta åt motsatt håll. Där stod han. Världens mest underbara Johan med en bukett rosa rosor! Åååh, har inga ord för hur glad jag blev (är dock fortfarande lika glad) =D

Fick sluta lektionen tidigare än planerat så gick till fots ner på stan med Johan. Jag vet, jag föddes till en atlet! Sen blev det bussen hem där mamma väntade. Den stora dagen var nämligen inne då Olivia skulle få en sprillans ny cykel! Bara därför var jag så duktig och cyklade hela vägen hem från stan med min nya hoj =) Puuuh!

När jag väl var hemma beslöt jag mig för att köpa hårfärg, så ni kan ju gissa vad jag har sysslat med den här kvällen. Mörkare hår igen, yes <3 Har även badat, skrubbat hela kroppen, filat naglarna, lagt på ett härligt rosa lack och älskat livet som flicka =)

Det är bara Johans närhet som fattas just nu... =(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0