Ja men pung

Alla i klassen har snart redovisat klart projektet om ett radioprogram. Jag skulle komentera Natta och Idas presentation Eftersom LG (min mentor) frågade mig varför jag tyckte den var så bra. Till svar fick han: Ja men pung! Jag hade ingen som helst aning att jag sa det och frågade stackars Milla varför hela klassen stirrade och storskrattade åt mig. Hon sa vad jag precis hade sagt och jag förstod då att det var min (tankevärld) som hade tagit över. Det jag skulle säga var att det var bra att dom hade punkter i redovisningen. Men så blev det ju inte! -_- Har iaf gjort våran redovisning nu =) Jag, Milla & Mickis =) Det gick bra och det blev inga mer pungar xD Nu ska jag återvända till verkligheten. Det innebär att jag ska spela lite tetris =)

Innan jag avslutar detta inlägg vill jag bara medge att jag borstade tänderna på Svea igår =D Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0