SOLA

Denna helg har varit underbar! Och nu menar jag riktigt jävla kul och underbar =D

 

I fredags träffade jag en massa folk bland annat Milla och Johan =) Vi sjöng lite sing star och mös =)

 

I lördags fyllde en av Johans kompisar 20 år så var hem till honom och grillade =) Mmmm vad gott! Vi hade kul men var inte där så länge. Åkte hem till Johan och tittade på film och hade det allmänt mysigt! Sedan under dagen innan vi åkte till den blivande 20åringen åkte vi lite båt, fiskade och solade =D Oj oj hur mycket bättre kan det inte bli? =D

 

I söndags cyklade jag och älskling till Engeltofta för att sola =) Där väntade Mackan och Luf. Efter en lång dag på stranden cyklade vi hem igen. När vi var hemma insåg jag att jag var RÖD! Men det har mestadels övergått till brunhet nu ;D

 

Nu ska jag och Milla ut i solen :D Funderar på om jag ska köpa mig en cola light ^^ brb


Kommentarer
Postat av: Erika

Visst har helgen varit underbar? Denna dag ser ut att bli lika fin! :) Allt bra annars?

2009-06-01 @ 09:06:35
URL: http://priggles.blogg.se/
Postat av: Fella ♥

fin blogg =)

2009-06-01 @ 09:09:37
URL: http://thenewfella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0