Nu skryter jag allt

För att sammanfatta denna dag lite lätt tänker jag göra en liten punktlista för allmänheten =D Med andra ord har den varit förbannat bra =D Kan inte sluta le! Nu kommer den efterlängtade listan som jag vet att ni alla är intresserade att läsa ^^

  1. Jag fick reda på att jag bara har halvdag imorn + att den lektionen kommer bestå av att jag och Milla ska vräka i oss godis =D
  2. Jag fick sluta väldigt tidigt från skolan!
  3. Jag fixade upp mitt betyg i matte till ett VG! =D
  4. Var på stan och köpte (______)?! =) Hemlis än så länge =D Tur att det fanns i min storlek xD
  5. Sålde rekord många mobila bredband på jobbet! 9 st =D
  6. För att det gick så bra på jobbet fick jag en biobiljett på valfri bio =D
  7. När jag skulle gå hem hittade jag 2 st 50 öringar =D
  8. För det sista, Nu ska jag äta något gott och fortsätta leva mitt flottiga liv xD

Kommentarer
Postat av: Jenna

haha du verkar ha haft en bra dag :P Men GRATTIS till vg i matte och dina sålda bredband! :D:D <3

2009-06-05 @ 09:39:19
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/
Postat av: EMILIA

sjuan var ju helt klart grymmast! hahaahah :'D

2009-06-07 @ 21:51:55
URL: http://emiliasjoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0