Happy day =D

Tjabba tjena sommar fena =D

Jag gör som jag brukar. Med andra ord så går jag rakt på sak. Tidigt imorse klev jag upp för att sola. Hann göra det i några timmar innan min dag blev planerad till annat. Jag tog bussen kring lunch hem till Natte och badade och stekte fläsket ett bra tag. Det var jag, Johan, Luf, Mackan och Natte. Efter det åkte vi till donken...(enkom för att vi ville ha ett glas, okej) sedan vandrade vi vidare till Boulongen. Där satte vi oss åter igen och solade! Snacka om en glad olivia =D Sist men inte minst gick vi runt i Boulongen och det slutade med att vi hamnade i den gigantiska lekparken! Vi visade våra skills och gick sedan till stan igen.

Nu har jag precis gjort pastasallad med köttbullar, (bladsallad), pesto och svartpeppar. Ska nämligen ha med mig det till mig och Johan imorn så vi ska steka ännu en dag fast på stranden för en gångs skull!

Ses på Engeltofta imorn =)

Bilder på Egot med hennes katt =) Svea har varit duktig och dödat sin första mus -_-


Svea som är stolt          Död mus                      Jag som inte har något liv
                                     (Sveas fel)                   (skål för att saft är gott)

                                                               

Kommentarer
Postat av: Jenna

Det var ju en silvernyansering men sånt och silvershampoo är ju lila så överanvänder man det så blir håret ofta lila eller blått xD

2009-06-25 @ 09:12:32
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0