Are U sleeping

Suck, har sovit 35 minuter inatt.. Jag är grymt trött och mår illa -_- Kan dock inte kalla mig sjuk =)

Igår var jag med Nadya. Det var kul! Tittade på film, shoppade godis och läsk, mös och prata lite tjejsnack =)

Får se om jag rycker upp mig och orkar hitta på något idag! Johan kommer iaf hit och myser och sover! Det kan jag garantera att jag kommer att orka. Inte så speciellt ansträngande =) Ska iaf försöka ta mig ner till köket och koka lite nudlar och sätta på en rolig film. Mysa lite med Svea i väntan på att min dag får planera upp sig själv =) Får se om jag orkar dra ner till Havsfestivalen sen också. Låter kul!

Filmen som jag ska se

(Tycker dock inte att filmen är så himla bra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0