SEG!

Det verkar vara förkylningstider på G. Jag har då blivit en av de utvalda. Börjar bli tjock i halsen, hes och snorig. Härliga tider det.

Bortsett från lite morgongnäll har jag precis ätit lunch på jobbet. Då jag jobbar på det lyxigaste området som Kaffeknappen har hand om bjuder restaurangen här mig på mat varje dag. En lyxig salladsbuffé samt två varma rätter. Inte nog med det har de även givit mig tillgång till deras gym. Nu tränar jag på Elixia men det är omtanken som räknas.

Nähä, dags att fortsätta dagens arbete. Den längsta dagen i veckan. Har mest att göra på måndagar. Tur man är ledig på fredag och måndagen därefter. Långhelg med andra ord!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0