Olles fantastiska helg

Och det bästa är att den inte är slut än.
 
Fredagen började med att jag skulle få hjälp med att greja hela Statkraft innan klockan 11. Jag grejade det själv minsann. Två och en halv timme för att vara exakt vilket är otroligt bra.
 
Vidare till kontoret där en lättare lunch serverades bland en massa taggade arbetskollegor. Bilarna stod redo på parkeringen och allas väskor var packade och klara. Nu vidare till Oscarsborg.
 
Där började dagen med en konferens som handlade om hur man ska bete sig, vad man kan förbättra, ändra på, vilket humör man ska vara på osv. Egentligen självklara grejer men det är alltid bra att bli påmind. 
 
Därefter lyssna på en komiker. Han ville gifta sig med mig och skämde ut mina tuttar inför hela publiken. Jag sjönk genom golvet både en-två-tre-fyra och FEM gånger!!! Det var inte allt utan bara början. Resten nämner jag inte! HAHA!

Dusch och fix för en trerätters. Till förrätt serverades ren, helt okej, varmrätten bestod av en vidrig abborre som drog ner min aptit och efterrätten är jag osäker på vad jag ska kalla den, en god smarrig bakelse?
 
Idag har vi haft tunnelkamp. Frågesport och en massa gruppövningar. En fantastisk dag!
 
Nu har jag ansökt om ledighet också. Hoppas jag får det!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0