Wow vilken dag!!!

Den här dagen har inte kunnat bli bättre.

För det första fick jag den här bilden skickad till mig. Hjärtat skorrar av längtan att få gosa med mina lurviga små barn.

Kort därefter fick jag ett samtal från en kvinna som väldigt gärna ville ha mig på intervju. Wow kände jag. Någon har sett mig. Nu har jag chansen! Det är att jobba på en Barnehage som det heter på norska. Dagis på svenska. Om jag tänker efter skulle det passa mig perfekt. Jag har ju erfarenheten av att arbeta med barn och ha en ledarroll (skolfotograf) så jag ser ingen anledning till att jag inte ska ha jobbet!!!! Emma ska på ännu en till intervju redan imorgon. Min är på tisdag nästa vecka.

Nu väntar jag på att familjen ska tagga till för gym. Kul kul kul kul! Kondition och rygg.

Och Jenna. Jag behöver en dejt med dig snart! :)




Kommentarer
Postat av: Nadja

GRATTiS!!!! Det lönar sig ch kämpa på! Ett steg närmare :)

2013-03-19 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0