O l i V i a !

Jo då satt e...

Någon gång måste man ju tvätta gymkläderna. Så snälla Anton lånade ut sina joggingbyxor till mig. Nu är ju han någon storlek större än mig så för att hålla brallan på plats fick jag knyta åt ganska tight. Det vart lite för tight så skulle dra ut rosetten och göra en lite slappare rosett. Att det av någon anledning under färdens gång förvandlades till världens hårdaste dubbelknut kan jag inte begripa. Hahaha! Då Anton inte är i behov av snörningen var det helt okej att jag klippte av snöret efter träningen. Bara det att jag glömde saxen. Fick stå och klippa och pilla i brallan vid receptionen vid ingången som det aktivt passerade folk igenom.

Egentligen inte så pinsamt om jag tänker efter. Bara något att skriva om!

Imorgon ska det tydligen vara Pokerkväll här hemma. Inte så insatt i poker just men man kan alltid lära sig.

Röda läppar idag. That's my style!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0