Mitt barn.

Det känns för jävla hemskt att inte vara hemma hos mitt barn idag. Internationella kvinnodagen är ju Sveas födelsedag. Många tänker säkert, det är ju bara en katt. Verkligen inte!! Hon är så mycket mer.

Tyvärr får hon inget riktigt kalas i år. Förra året bjöd vi ju hem en massa folk och en gräddtårta från Lido serverades i Sveas ära. Ballonger och annat dylikt hade också hängts upp. Hon fick hur många paket som helst också. Just den dagen kommer jag ihåg hur glad hon var. På riktigt jätteglad. Förvånad, glad och hur duktig som helst.

I år har mamma köpt en gräddbakelse till mitt barn i stället. Jag köpte presenter innan jag åkte och jag tippar på att fler gåvor även kommer att ges.

Åå mitt barn mitt Älskade barn, mamma älskar dig och saknar dig ;(!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0