LOL!

Idag har jag känt mig glad. Dessvärre ingen att dela glädjen till. Har mer glädje och energi att få ut. Detta resulterar till att jag sitter på inne på toaletten och har krismöte med mig själv.

Imorgon kommer Nadja hit. Min kropp och själ med andra ord. Hon stannar hela natten lång och jag läääängtaaaar såååå!!

Har precis lagt ett lager brun utan sol på överkroppen. Dumt för jag ska basta imorgon på gymmet. Får ta med mig skrubben och lägga på ett helt nytt och fräscht lager kanske. Intressant? Det intressanta är väl att jag börjat gymma igen. Varje dag! Kör en vilodag i helgen. Då det antagligen blir en, två eller tre kalla öl imööööra med min fru och de som känner sig på samma humör!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0