Jaha-ja-jaha!

Tydligen ska alla i huset åka hem över påsk. Alla utom jag och Anton. Det gör mig inget då jag vet att vi kommer ha det awesome. Sen har Fjanton inga träningar eller likande under påskdagarna (vilket han i vanliga fall har typ varje dag) så det blir verkligen till att umgås.
 
Mamma och Jonas kommer hit 28 april och stannar i 3 nätter. De ska sova under trappen. Haha. Jag fyller år den 29 april så dagen till ära ska spenderas med god utemat och andra Oslonöjen. Man längtar ju väldigt väldligt jag sa vääääldigt mycket. 
 
Till helgen hoppas jag på att Nadja kommer hit igen. Det är helt fantastiskt att ha sin bästa vän i samma land, ja endast 20 minuter bort med bil. Det är skönt med någon som känner en från grund och botten som man kan dela alla sjuka grejer med. För nog allt har vi skapat historia hon och jag och färdiga lär vi inte bli på ett bra tag. That's my babe. 
 
Min gammelfarfar har precis gift om sig. Snacka om häftigt. De har ju ändå kommit upp i åren om man säger så. Jag är så glad för deras skull. Gösta Sätterlund, släktens legend. 
 
En salig sammanfattning I said. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0