Hmm...

Det ær fredag, solen skiner, jag sprider inga glada miner.
 
En hel vecka till har gått utan resultat, utan något alls. Jag vet inte hur många samtal jag ringt nu men inte fått ett endaste svar. Idag har jag gått runt och søkt, æven det utan resultat. Nu sitter jag hær, som i vanlig ordning inne på Man Power och søker.
 
Hænder inget næsta vecka har jag en hemfærd att børja planera. Blir ledsen øver tanken. Jag som trivs så bra hær. Olso ær mitt hem. Jag har verkligen haft otur. Jag vill greja det hær. Min hjærna sæger att jag SKA greja det hær. Det kænns som att hela mitt liv snurrar runt mig. Ensam, førvirrad och osynlig. Just idag kænner jag mig så.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på! Det löser sig snart.

2013-03-08 @ 18:41:56
URL: http://www.nattstad.se/nnj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0