Fuck, it's sunday!

Någonstans djupt där inne känner jag en rastlöshet. En sådan som är kapabel till att växa och explodera. Eftersom allt är stängt idag vettefan vad som händer.

Grejer jag kan göra:

Morgonpromenad
Ett lyxigt söndagsbad
Göra sig söndagsfin
Satsa på att göra en riktigt lyxig middag
Titta på en film
Gå lös på min familj när jag inte pallar mer.

Låter ändå som en helt vanlig dag.

Btw, Anton åkte för några dagar sedan fast på tunnelbanan då han också plankar (ingen står någonsin och vaktar plus att alla ingångar alltid står fullt öppet, så det är lätt hänt att skippa pengen). I alla fall! Då han inte hade legitimation med sig kan de inte bevisa att Anton är Anton, så så här gjorde han med den bötern! Om det var smart eller inte visar sig. Se och lär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0