Bra dagar gör min vardag!

Igår, tidigt, mycket tidigt begav jag och Anton oss till skatt-tjooossan och fixade D nummer åt mig. Jag var skräckslagen hela vägen dit då jag hört att köerna ska vara mördarlånga och att folk fått sitta i timmar där. Jag däremot fick hjälp så fort jag tog en nummerlapp. Jag brukar inte ha sån tur så stunder som dessa uppmärksammas.

Senare tog vi en sväng runt i olika butiker. Jag shoppade en jävla massa toppat med 20 kilo skor i min fantasi.

Senare började magarna kurra och då är det helt fantastiskt att vara arbetslös för då blir man bjuden, hähä! Lunchade på T.G.I Friday där det är gratis påfyllning på läsk, oj oh OOH MUMS!

Idag är det andra bullar som gäller. En härlig mix av folk kommer hit och firar påsken med mig och A med lite grilla och ett jävla ståhej. Om jag är pepp? Jorå ;)

Upp och hoppa för idag ska vi poppa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0