Paus.

Har just satt mig ner i en fikahörna och väntar på att mitt te ska kallna lite.

Oslo bjuder på strålande sol även idag så det blir till att ta vara på de timmarna efter jobbet.

Huset är nästan tomt på folk. Både Anton och Michael har åkt hem till Sverige på tre veckors semester. En annan har inte jobbat sig förtjänt av betalt semester ännu...

På tal om Sverige längtar jag dit, lite. Just i Gävle har jag inte så mycket mer att hämta än mina trofasta vänner, mor och Svea. Resten finns för tillfället här i Oslo.

Innan Anton far hem igen ska han stanna förbi hos min mor och bygga om altanen. Från Arvidsjaur till Gävle bara så där ändå. Det finns många fördelar med att vara utbildad snickare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0