Om en dag!!

Ja då är jag på väg hem! 19.30 landar planet och lyxen att bli hämtad från flygplatsen är obeskrivlig.

Det slog mig precis, jag har inte varit hem på ett halvår. Den här tiden har varit bra för mig att vara borta. Har nu på riktigt insett vilka som är mina riktiga vänner. Vilka som intresserar sig. Och alla er måste jag hinna med att se nu när jag är hemma. Åker ju redan på måndag kväll... Dock kommer Amanda och hennes föräldrar och hämtar mig så har resesällskap hela vägen tillbaka. Woho!

Det går inge bra att jobba. Har en sådan brutal och oförglömlig träningsvärk i benen att jag inte har bestämt mig för om jag borde sjukanmäla mig eller skaffa en eldriven rullstol. Skämt och sido. Men ont har jag... J Ä T T E O N T ! ! !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0