Färgar ner!

En mycket kort sväng efter min extremt röda hårfärg (poppy-red) hade jag en annan färg som hette Rose-red. Den var mer extremt lyslila. Jag saknar den. Hade det inte varit så illa att jag inte kunde tvätta håret utan att tappa flera kilo med färg, att jag färgat ner alla sängkläder/vanliga kläder och att jag var tvungen att tokbleka håret varje gång har jag behållt den senaste färgen. Känner mig så fruktansvärt tråkig i håret nu...
 
Kolla på mina ögonbryn? Kan folk förstå varför jag gav upp hoppet och tatuerade in ett par? När jag log brett vinklade sig brynen sorgset, vilka grimarser jag än gjorde såg jag förvånad ut och när jag bara va var de formlösa och spretiga.
 
Remember? Färgen jag hade under längst period.
 
Den färgen jag saknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0