Norge!

En liten uppdatering!

Resan har gått bra, de snabbaste 8 timmarna i mitt liv. Jag följde Jennas råd att sova så lite som möjligt på natten så jag kunde sova på tåget.

Nu sitter vi alla som en liten familj och kollar på tv. Svensk tv, tjoho!

Vi tog taxi från stationen till vårt nya hem. Efter den färden kände jag att slipper jag så kör jag gärna inte bil här. Någon timme senare åker jag och min nya familj runt i bilen. Jag körde. Kan det där ja...

Vi bor ganska stort faktiskt! Så det är bra. Ett lyxkök har vi, badkar, golvvärme, en dubbelsäng, ett tvåvåningshus och världens coolaste utsikt med uteplats. Sjukt vad fint det är!!!

Bilder på vardagsrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0