Nöjd tjej!

Idag kom ingen mer än Nadja och hennes pojkvän hit. Jag är så stolt över henne som i mina ögon har hittat en trevlig jävel till pojk. Det är annat de än hennes förra päckel-äckel!

Nu var ju tanken att jag skulle kolla på top model Sverige men lik förbannat är det nån jävla match som killarna ska se på. Får se på reprisen!

Emma som tidigare skulle se Farmen missade även det då tv:n var inställd på någon konstig kanal som inte gick att ta bort. Så jag gjorde något dumt. Jag satte mig på dosan, tryckte på alla knappar samtidigt (testade även att trycka på en och en). Till slut blev jag arg så jag marscherade fram till boxen och ryckte ur en sladd. Allt för Emmas skull. Alla kanaler raderades och nu måste man välja en flik först innan man byter kanal. Jag har ännu inte gått ut med informationen till min familj. Jag ska enbart vissla åt mina problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0