Hoho mina vänner?

Även fast jag bor i Norge kan man höra av sig till mig. Jag har ju internet! När jag är hemma, vilket jag oftast alltid är på morgon och kväll. Man kan ringa/messa på viber, skype eller FaceTime. Mail och Facebook har jag ju också!

På Skype heter jag olivia.satterlund

Visserligen har jag själv varit dålig på att höra av mig, så skyller inte på någon. Jag trivs så bra här att jag faktiskt inte haft någon hemlängtan alls. Som jag sa igår, det är väl Fredde och katterna som jag vill ha hit med omedelbar verkan!

Nu ska vi kolla vidare på sporten på tv. Jag som ogillar att kolla på sport väldigt väldigt väldigt mycket... Haha!

Så här ser min kompis ut^^


Kommentarer
Postat av: Emma

Men hahahaha, mongo! :D

2013-02-09 @ 18:26:31
URL: http://wajkii.blogg.se
Postat av: nadja

jaa du är dålig på höra av dig ;) ! haha.

2013-02-10 @ 02:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0