...

Jag har satt mig i fåtöljen. Beter mig lite som en hjälplös själ om man tänker på hur gårdagens festligheter slutade.

Jag känner så här, antagligen, för att någon må ha somnat i soffan med fullt ljud från en fotbollskanal samt alla lysen tända. Så med ljuset i ögonen hela natten/morgonen samt en massa typiska sportljud på full fräs har jag åtminstone försökt S O V A, inte gjort något åt det. Varmt har det varit inatt också så jag känner mig som en ökenråtta i munnen.

Nu får vi se vad denna lördag har att erbjuda. Tre av gossarna är redan på väg ut. De ska äta lunch och kolla på fotboll så jag avstod från det idag. Det verkar som att det kommer hit ett gäng ikväll. För dom blir det antagligen en rond två. För mig blir det Pepsi Max, that's fucking LYX!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0