I väntan på nästa klass!

Innan jag började jobba som detta var jag jättenervös. Tänka sig att jag, Olivia, skulle stå och ta kommandot över tusentals elever?

Jag är stolt över mig själv. Att jag har klarat detta galant utan att ha fått nervösa sammanbrott. Det är inte likt mig och jag gillart!

Nu sitter jag och väntar på att nästa klass ska komma förbi. På den här skolan går det kanske 85% utlänningar. Cirka 4 Mohammed i varje klass plus en massa andra namn man varken hör eller vet hur de stavas. Det råkar tillhöra en av mina arbetsuppgifter... Hur stavar du ditt namn? Hamalallilakidack, med K i början :)))

 


Kommentarer
Postat av: Jenna

Jag är också jättestolt över dig!!

2012-09-04 @ 09:40:56
URL: http://jennifersjolander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0