Åååh nä...

Tidigt imorse slog det mig att jag skulle till Öregrund och arbeta. Det var här jag och Fredrik firade vår första midsommar tillsammans. Vi kampade typ utanför skolan.

Jag grinade gata upp och ner rullandes på en trixhoj. Jag trodde just då att Fredde, Liam och Danne var döda. Sen grinade jag för att jag var lycklig, fortsatte därefter att grina för att alla tyckte jag var jobbig. Det är jag som har fyllt upp hamnen här... Haha!

I alla fall så diggar jag skolan. Det är helt fantastiska lärare som mer än gärna välkomnar mig. Det är verkligen stor skillnad på alla skolor.

Jag sitter egentligen bara och väntar ut tiden tills jag får åka hem nu. Har jag tur kommer några barn som vill bli fotad. Det är nämligen frivilligt porträttfoto på den här skolan .

När jag kommit hem ska jag och Fredde beställa från onlinepizza. Har aldrig gjort det förr så det ska bli spännande! Och gott. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0