Vi myser idag!

Tidigare idag träffade jag Jenna som sagt. Det blev en sväng in på redroom för att klämma fast mitt ena örhänge. Jag har ju lite tjockare ringar med kulor i. Kulan är väldigt svår att få dit så jag spar mina bekymmer till proffsen!

Jag sov för länge idag så har varit trött hela dagen. Sen att det utöver det regnar får en inte att tagga till. Jag tror det har regnat precis varje dag sedan maj månad? Vanligtvis klagar jag inte på vädret. Men det här börjar bli deprimerande.

Hösten brukar vara mysigast på året. Blad som yr runt i virvlar på gator och torg. Hur man ger sig in i en av virvlarna på jakt efter att fånga ett av alla löv. När man fångar buntar med löv och slänger upp i det tomma intet. Eller när man binder ihop flera löv till ett låååångt rep. Det finns inte på världskartan denna höst. Alla löv ligger ihopkletade i varandra, andra flyter omkring i stora pölar men de mesta ligger som stora grötklickar under alla dessa träd.

Jag tror vintern kommer bli kaos. Nytt snörekord, snöstormen Dagmar som återvänder till Sverige osv! Jag har tappat hoppet om en solig, lika fantastisk vinter som förra året!

 


Kommentarer
Postat av: memikaela.blogg.se

Men guuuud så mysig hon är!<3

Svar: Mysig och lat ;) Och hur snäll som helst! :D
Olivia Sätterlund

2012-10-18 @ 12:06:28
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: memikaela.blogg.se

Vill bara klappa henne på magen!! :D

Svar: Tänka sig att det gör jag hela dagarna. Är helt såld i pälsen just på magen då det håret är mycket längre än allt det andra :D
Olivia Sätterlund

2012-10-18 @ 15:57:48
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0