Nämen!

Då var det gjort. Pigmentering av ögonbryn. Helt klart värt vart enda öre! Satan så nöjd jag är.

Under första veckan kommer 25-30% av färgen försvinna. Det kommer alltså inte vara så här extremt stark färg sen. Formen kommer upplevar som smalare efter läkningen också!

Jag har alltid varit missnöjd över mina ögonbryn. Har aldrig kunnat fått till en bra form på grund av en låg markering samt virvlar. Mina hårstrån har i princip slagit knut på varandra. Nu ser jag inte så förvånad ut vilket jag fått höra av många!

 

Dock tycker Mor att det ser skitfult ut. Hade det varit hon har hon sjukskrivit sig fram tills bättre tider... Smaken är som baken. Det kanske beror på att mina bryn för tillfället ser svarta ut, är inkletad i vaselin, är blodiga och efterbliven färg som bladat sig med vaselinet.

 

Det finns 4 olika nyanser att välja på. Ljusbrun, brun, mörkbrun och svart. Jag har det näst ljusaste, det vill säga brun. Jag hoppas hon ändrar sig sen, om en vecka, då läkningen borde vara klar.

 


Kommentarer
Postat av: Nadja

Gud vad snyggt! Lägg ut fler skarpare bilder vettja! Gjorde det ont? Och var gjorde du det?

Svar: Gjorde de på Hair and Beauty. Ligger vid tågstationen. Det var väl inte helt smärtfritt. Kändes ungefär som att tatuera sig på de tåligaste områdena :) Men det gick fort! Och värt det.
Just nu ser det ut som två svarta, genomblöta bajskorvar. Då snackar vi RIKTIGT utstickande. Det kommer mer bilder när färgen tagit sig en chillout ;)
Olivia Sätterlund

2012-10-17 @ 03:21:36
URL: http://www.nattstad.se/nnj
Postat av: memikaela.blogg.se

Sjukt snyggt!

Svar: Tackar :D helt klart en stor förändring!! :D
Olivia Sätterlund

2012-10-18 @ 12:08:30
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0