Mitt fina gullefjun!

Jag smälter, även fast hon lagt sig centrerat i sängen och snarkar ljudligt!

Jag kan inte förstå att hon aldrig gör mig arg, bara irriterad, och det är när hon slickar på påsar mitt i natten eller biter på naglarna... Jag vet inte hur många påsar jag slängt in av vrede och frustration i både byrå, skrivbord och under sängmadrassen!

Det jag älskar med dig är att du är bekväm, eller med andra ord lat... Sen att ditt långa tomteskägg ofta som i en blöt klase sitter fast i din mun, just love it. Måste alltid peta ut det... När jag sjunger låten, Det vackraste, kommer du alltid fram till mig, tittar ett tag, kurrar till och vill ha fysik kontakt. När man har bråttom och du dramatiserar genom att lägga dig på rygg och spela avdankad..

Haha, ja jag älskar dig. Så mycket, att fjärilar (som du älskar) susar runt i hela min kropp. Du är en del av mig, en del av mitt liv, en del av allt jag äger! Min ängel, Min älskade Svea

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0