Du sviker mig aldrig!

Bortsett från min katt finns det bara en till sak som aldrig svikit mig. Drängarna och Nordman. Sedan tidig ålder har jag varit trofast vid dessa artister. Glada fioler är min favorit!! Fredde brukar köra med några av mina favoritlåtar när jag är sur. Jag brukar oftast gå iväg och skratta när ingen ser då. Haha... 
 
När jag var 8 år släppte Nordman albumet med bland annat Vandraren. Jag och mor satt och tittade på tv när reklamen för albumet kom upp. Jag hörde inte mer än en kort snutt innan jag bestämde mig för att köpa albumet. För mina sparade veckopengar! Vi gick på en gång. Sedan den dagen har jag spelat albumet repetitivt.
 
Nu väntar jag på att Fredrik ska skrubba klart alla väggar inne på toa. Därefter ska vi ut och gå. Till affären. Undra vad man ska äta till middag? Vi får la se. Ska träffa Jonas senare också! Solsidan ikväll, det får vi inte heller missa! 
 
 En favo i repris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0