ZZzZZ

Jag har hamnat i en ond cirkel.

Har haft ont i huvudet i säkert en vecka. Riktig huvudvärk som absolut inte kan dämpas med Ipren och alla de vanliga tabletterna. Det enda som fungerar är mammas receptbelagda tabletter mot migrän.

Nu är det som så att jag har en känslig mage. Får magkatarr rätt ofta. Magen reagerar på tabletterna. Så nu har jag både svin-ont i huvudet och magkatarr. Båda delarna orsakar trötthet. Jag är väldigt trött/färdig/hängig/gnällig/irriterad och får någon form av ångest på grund av det. En ångest baserad på hur jag beter mig mot andra...

Nu ska jag hem och gosa med Svea! Det gör mig alltid glad. Vila på hennes mage kanske. Se film och äta soppa.

Btw, jag har raderat mitt zoo från mobilen. Hade samlat jättelänge för att ha råd med ett speciellt djur. När jag loggade in nästa gång hade den dött? Då blev jag arg för spelet ville att jag skulle betala med riktiga pengar för att få den tillbaka...där går gränsen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0