Vecka med ös!

Ja den här veckan har jag längtat efter! Jag har fullt upp från morgon till kväll måndag-torsdag, love it!

Måndag: idag ska jag träffa Emma! Min träningspolare. Vi ska ner på stan och äta middag, därefter gå runt på stan (innan träningen).

Tisdag: åka till Uppsala med älskade Elina! I Uppsala har man inte tråkigt.

Onsdag: åka hem från Uppsala, hem och äta och byta om, därefter blir det box med Emma.

Torsdag: till arbetsförmedlingen, klippa mormors hår och umgås lite med mor och far föräldrarna. Städa övervåningen, därefter hem till Natta och träffa alla skönheter!


Kommentarer
Postat av: Emma

Fullt ös, arbetslös! :D

Svar: Precis! ;)
Olivia Sätterlund

2012-11-19 @ 11:57:24
URL: http://wajkii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0