Vad duktig du är Olivia!

Min blogg kommer bli dötrist nu när jag inte har min mobil. Delvis för att jag inte kan uppdatera när jag vill och för att jag inte orkar föra över bilder till datorn och senare ladda upp dom på bloggen.
 
Idag har jag varit en riktig hemmafru. Emma pratar dagligen om familjens fikavanor och om vilken duktig bakmorsa hon har. Vill man vara sämre? NEJ... Så idag har jag bakat kakor hela dagen. I don't know whyyy?!? Jag brukar inte ens fika, ska inte fika, borde gå ner några kilo, ska gå ner några kilo.
 
Hemmafru grejen fortsätter. Har nämligen stått och hackat sallad hela dagen också inför middagen. Vi ska äta en form av tacos. Jag byter ut köttfärsen mot kebabkött och kör med fullkornstortilla i stället för vanligt vitt bröd. Perfekt mat att äta innan spinningpasset ikväll!
 
Jag påminner mig själv igen, FAN vad duktig JAG är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0