En händelse som betyder!

När en massa saker hindrar en från att ta sig en dusch... Jag tycker inte om det!! Senaste gången var i torsdags kväll och då har jag hunnit med Interpool två dagar i rad, svettats och legat fastkletad i Fredde och levt ett aktivt liv.

Ganska precis just nu ligger jag och njuter av mitt tillstånd i min säng. Till en början gjorde jag en djup ansiktsskrubb och därefter en ansiktsmask. Under tiden som detta gjorde sin verkan skrubbade jag hela kroppen med blåbärstvål. Gudarna kallade till mig en rakhyvel så den användes också flitigt. Inte nog med allt detta så gjorde jag en till tvålomgång över hela kroppen. Jag tar inga risker... Avslutningsvis masserade jag in lotion över hela kroppen.

Jag är alltså len, ren och fräsch. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0