Två BB-töntar

Fredrik är lite rolig så där han. För mig kan han erkänna att han ska se Big Brother på kvällen men nämns detta då någon annan är i närheten blir han helt plötsligt karl!

Fredrik på alldeles eget bevåg letade upp någon som streamar ut BB live 24/7 gratis. Jag har aldrig någonsin nämnt detta. Aldrig bett han göra det. För desperat är jag inte. Enligt Fredrik själv var det för min skull han fixade det. Jag bah: Bulli-bulli-bullshit! Fast fortfarande, pojkvän är bra att ha.

Han hjälpte mig även så att jag fick det på min dator. Det jag menade med att jag inte är en BB-tönt och superdesperat är att jag inte skulle betala ett öre för det. Men nu när det är gratis... Lite töntig får man vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0