Spår åt helvettet

Jag kanske borde visa lite av de få bilder jag faktiskt tog under kvällen på Freddes mycket uppskattade dag! Som sagt, det började bra i alla fall! När Fredde fick för sig att bada i gavleån blev jag sur för evigt och slutade ta bilder. Haha!

Förklarar lite kort till bilderna x)

Som sagt, när Liam kommer på att han vill ha krusigt hår ger man gärna en hjälpande hand fort som satan innan han ångrar sig. Han trivdes i det dessutom hahah :D

Skyller på maten... Den fick mig att spy och skita tre gånger under kvällen!

Hela ligan på 10 personer satt och mös inne på O'learys

Elina gav mig helt makalösa pussar inne på Interpool!

Kusinerna!

Sista bilden innan Fredde spårade och Olle blev aggressiv, typ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0