Jeffrey Campbell ♥

Det sårar mig sjukt mycket att de här skorna ska kosta 1670 kronor. Jag tänker inte dö förrän jag äger ett par Jeffrey Campbellskor... Nepp! Frågan är om jag ska ha med eller utan nitar? De med nitar är döden så snyggt men väldigt utstickande och party. De svarta utan nitar är med träklack och är både party och till vardags.

 

Jag försökte få ett par av Fredde. Han tyckte att de inte var så dyra? Jag kände just där och då att han kunde köpa mig ett par på dirren. Inte just precis nu fick jag till svar. Mamma skulle vägra köpa ett par så dyra skor och pappa skulle skratta så det ekade i Kina.

 

SUCK! SUUUUUCK!! SUUUUUUUUUUUCK!!!!!



Kommentarer
Postat av: Jenna

Du har tur du... Liam tyckte de var sjukt dyra haha! Fatta om vi hade såna, vi skulle kunna vara tvillingar hahaha xD

2012-03-30 @ 14:11:22
URL: http://jennifersjolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0