♥♥♥

Sedan 13.00 har jag suttit och inte gjort något annat än suttit. På samma fula stol där jag fortfarande sitter kan jag välja mellan att lyssna på ljudet som elementen ger ifrån sig eller ljudet från den tickande klockan. Fyra timmar om dagen skall jag befinna mig i denna livade miljö. Woop wooooop.

Vi är en grupp på egentligen 20 personer men endast 8 livlösa kroppar fyller upp det annars tomma rummet. Ibland kan jag höra hur någon återuppstår och suckar till. Sen dör ljudet bort i ljudvågorna igen och jag tvingas tillbaka till samma tråkiga atmosfär. Något mirakulöst hände för cirka en kvart sedan. Någon började gapa väldigt stort och en sukt efter andan hördes. Det var tydligen huvudnumret i den akt han frivilligt tog på sig.

Ungefär så intressant är min dag idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0